חסר רכיב

טל סלומון

טל סלומון
כ"ז בשבט תש"ל - כ"ד באייר תשע"ד
3.2.1970 - 24.5.2014
טל סלומון נולד 3.2.1970,  בן בכור לאדש ולפייגלה, אח לסמדר ולשחר. טל גדל בקיבוץ חצרים והתחנך בכיתת "שקד". הוא למד בתיכון "אשל הנשיא" במגמת ביולוגיה. בילדותו אופיין כילד פעיל ושובב, המוקף בחברים.

טל התגייס  לשירות בחטיבת הנח"ל בפלוגת בני משקים, סיים קורס מכים ולאחר שנה התקבל לקורס טייס ונפל בצ'ק 15. אחרי הצבא עבד בעבודות מזדמנות, צבּע כבישים, היה סדרן בקולנוע, דייג, משקם רהיטים ועוד...

פתיחותו לאנשים ולמקומות הובילה אותו לטיולים רבים ברחבי העולם.

טל למד עיצוב במכללת "ויטל" ומאוחר יותר הקים נגריה בשם "מרנגוז" בקיבוץ מפלסים.

בשנת 2004 התחתן עם רעייתו מוניקה והשניים קבעו את ביתם בקיבוץ חצרים. נולדו להם שני ילדים: ליאור וליה.

בשנת 2005 מונה טל למנהלה של נגריית חצרים ותוך זמן קצר יחסית, חולל בה מהפכה; קבע ומיתג את שמה כ"עץ במדבר"-והפך אותה לנגרייה המתמחה  בבניית מטבחים. הוא השקיע בה מחשבה מעמיקה ועשייה אין סופית. הנגרייה שיקפה הרבה מאישיותו של טל: יצירתית, אמינה ומתפתחת. בניהולו כינס סביבו עובדים שהיו כמשפחה.

טל ניחן ביכולתו לחבר ולמזג בין אנשים שונים, אנשים שאהבו להיות לצדו בעשייה, בבילוי משותף ובשיחות מטובלות באופטימיות ובהומור.

תחומי העניין של טל לא ידעו גבול- אמנות, צילום, צלילה ומעל לכל אהב טל לרכב על אופנועים. הוא נהנה ליזום, להפיק ולהוציא לפועל אין ספור טיולים ומסעות ברחבי הארץ עם חברים  בגילאים שונים.

טל  אהב את משפחתו, את החיים ואת האנשים. הוא שמח בחלקו. האופטימיות והחשיבה הילדית היו חלק מאישיותו.

בשנתיים האחרונות לחייו נלחם מלחמה עיקשת במחלת הסרטן הארורה כאשר הוא שומר לאורך כל הדרך על האופטימיות וכן ניסה כל דרך אפשרית על מנת להירפא. משפחתו הקרובה והרחבה והחברים ליוו אותו בתקופה זו.

טל נפטר בשבת כ"ד אייר תשע"ד, ה- 24.5.2014 בגיל 44 בלבד.

השאיר אחריו אישה, שני ילדים, הורים, שני אחים וקהילה שלמה אוהבת.

     יהי זכרו ברוך!

תגובות לדף זה
תגובה חדשה

עדיין אין תגובות לדף זה.
מוזמנים להגיב!

חסר רכיב