חסר רכיב

אהרון פרנס

אהרון פרנס
- י"ג בכסלו תשע"ה
1943 - 5.12.2014
אהרון נולד בשנת 1943 בפדרנל בארגנטינה וגדל בעיירה דוֹמִינגס עם הוריו ושני אחיו.
בגיל 12 עזב את בית ההורים ועבר ללמוד בבית ספר מקצועי בעיר הגדולה – קונקורדיה,שם גם הצטרף לתנועת הבונים דרור. בגיל 18 התגייס לצבא ארגנטינה ושרת במשך שנה.
ביוני 1965 עלה לארץ לאולפן בחולדה ומשם הצטרף לבני הגרעין מהתנועה שהיו בחצרים ב1966 התגייס יחד עם כל הגרעין לצה"ל, שירת בחיל התותחנים והמשיך בשרות מילואים עד גיל 49. עם שחרורו מהצבא חזר לחצרים והצטרף לצביקה שיפרוני לנהיגה על משאית הסקנייה.ב 1967, לאחר מלחמת ששת הימים, התחתן עם מרים ויחד הקימו משפחה.
למרים ואהרון נולדו 3 ילדים, גלית, אופיר ונאוה. לאחר שנתיים כאקונום, עבר אהרון לנטפים ושם עבד עד יציאתו לפנסיה. רב שנותיו במפעל ריכז את תחום חומרי הגלם ועד יום עבודתו האחרון טיפס בקלילות על סולמות הסילו.בגיל 41 יצא ללמוד חינוך גופני ולימד בבית הספר היסודי בחצרים. במהלך כל חייו עסק בספורט ובעיקר בענף הטניס.
אהרון היה טניסאי כישרוני, השתתף בתחרויות בכל רחבי הארץ, לקח חלק במכביה ה 18 וזכה בעשרות גביעים ומדליות.אהרון היה סב גאה ומסור ליאיר, עלמה, ארד, רומי ואורי הקטן שהצטרף למשפחה רק לפני 5 ימים.באוגוסט 2014 התגלתה מחלת הסרטן בגופו וביום שישי, החמשה בדצמבר, יג' בכסלו תשע"ה נפטר בביתו.

                                     יהי זכרו ברוך!

תגובות לדף זה
תגובה חדשה

עדיין אין תגובות לדף זה.
מוזמנים להגיב!

חסר רכיב